Tuesday, December 31, 2013

KEKEJAMAM REJIM ZIONIS

Kekejaman Zionis Dan Rejim Bashah Assad Laknatullah Akan Mendapat Balasan Daripada Allah SWT

 Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَـٰنِ ٱلرَّحِيم 

Segala puji bagi Allah, Tuhan sekelian alam. Selawat serta salam buat junjungan mulia Nabi Muhammad SAW keluarga serta para sahabat dan pengikut yang istiqamah menuruti baginda hingga ke hari kiamat. 

Sahabat yang dirahmati Allah,
Zionis laknatullah mengganas lagi. Dalam beberapa hari sahaja jet pejuang dan peluru pepandu Zionis telah meragut nyawa ratusan para syuhada Palestin. Dan ribuan orang tua, wanita dan anak-anak kecil cedera disebabkan pengeboman bertalu-talu tiada peri kemanusiaan oleh musuh Allah Zionis  laknatullah. Bangunan-bangunan tempat kediaman hancur berkecai hasil daripada ledakan bom-bom buatan Amerika yang dibekalkan secara percuma kepada anak emas Amerika ini.

Presiden Amerika Babrak Obama yang baru memenangi calun Presiden untuk penggal kedua diam membisu tidak berkata apa-apa. Seolah-olah apa yang dilakukan oleh sekutu kuatnya Zionis laknatullah ini adalah mendapat restunya. Inilah sifat pemimpin hipokrit dan bermuka-muka kononnya mereka memperjuangkan hak asasi manusia.!  
  
Pada asalnya Palestin adalah hak umat Islam yang telah diceroboh dan oleh Zionis laknatullah hinggakan rakyat Palestin dihalau daripada negara asal mereka dan merempat di seluruh dunia , hanya sebahagian kecil sahaja bumi Palestin masih di diami oleh rakyat Palestin.

Namun siapa berani, sanggup dan berkuasa? Malah sekarang berlaku sebaliknya, umat Islam yang tidak ada dalam peta dunia. Zionis  laknatullah tidak takut kepada umat Islam dunia kini yang masih mendepani keduniaan daripada kehidupan akhirat. Mereka tidak takut selagi umat Islam mengamal dan memakan riba; bergembira pada malam tahun baru atau tidak peduli halal makanan yang di lahap. Zionis  laknatullah akan gerun jika umat Islam benar-benar melaksanakan ajaran Islam.

Perdana Menteri pertama Israel, Golda Mier, pernah berkata bahawa dia tidak takut menentang bangsa Arab secara keseluruhannya selagi mereka tidak solat Subuh berjemaah seperti solat Jumaat. Keyakinan ini diucapkan Perdana Menteri perempuan itu ketika Arab dan Israel berada dalam kancah peperangan.

Kelompok pelampau agama Yahudi pun mempercayai kehancuran bangsa mereka akan berada di tangan umat Islam.

Kepercayaan mereka berdasarkan keimanan mereka terhadap kebenaran Nabi Muhammad SAW. Mereka percaya Muhammad adalah seorang nabi, tapi tidak mahu mengikutinya.

Oleh itu, mereka percaya seperti diberitakan dalam beberapa hadis berkaitan akhir zaman, Bangsa Yahudi laknatullah akan dikalahkan oleh umat Islam sehingga batu pun berkata kepada tentera Islam: "Wahai pejuang Islam! Di sebalik aku ada orang Yahudi maka bunuhlah." Antara hadis itu adalah yang bermaksud: "Tidaklah akan berlaku kiamat, sehingga kaum muslimin memerangi kaum Yahudi sehingga kaum Yahudi itu bersembunyi di sebalik batu dan pohon kayu, lalu batu dan pohon kayu itu berkata: "Hai orang Islam, inilah orang Yahudi ada di belakang saya. Kemarilah! Dan bunuhlah dia!", kecuali pohon gharqad (semacam pohon yang berduri), kerana sesungguhnya pohon itu daripada pohon Yahudi (oleh sebab itulah ia melindunginya)." (Hadir riwayat Bukhari dan Muslim)

Kepercayaan bangsa Yahudi laknatullah termasuk umat Kristian terhadap kebenaran Nabi Muhammad SAW dan terhadap apa yang dibawa baginda termaktub dalam sebuah ayat al-Quran yang maksudnya: "Orang (Yahudi dan Nasrani) yang Kami berikan Kitab itu mengetahui serta mengenalinya (Nabi Muhammad dan kebenarannya) seperti mereka mengenali anak mereka sendiri. Sesungguhnya sebahagian daripada mereka berusaha menyembunyikan kebenaran itu, sedang mereka mengetahui (salahnya perbuatan demikian." (Surah al-Baqarah ayat 146)

Sahabat yang dimuliakan,
Bangsa yang paling kejam di dunia dan tidak apa perasaan peri kemanusiaan adalah Zionis atauYahudi laknatullah. Bagi mereka darah umat Islam adalah halal dibunuh dan tentera mereka yang berjaya membunuh umat Islam terutama pemimpin Islam akan mendapat pujian dan kenaikan pangkat.

Bangsa Yahudi beranggapan bahawa tapak Masjidil Aqsa adalah tapak kuil mereka dahulu semasa kerajaan Nabi Sulaiman a.s. itu sebabnya mereka bersungguh-sungguh untuk menguasai Masjid al-Aqsa iaitu tempat kiblat pertama umat Islam. Dakwaan ini adalah palsu kerana Masjid al-Aqsa telah wujud dizaman Nabi Ibrahim a.s. bukan seperti yang mereka dakwakan.

Mengapa mereka (Yahudi dan Kristian) mengetahui sifat Nabi Muhammad dan kebenaran Islam yang dibawa Baginda.? Kerana al-Quran ada menceritakannya

Firman Allah SWT maksudnya : "Iaitu orang yang mengikut Rasulullah (Muhammad) Nabi Ummi yang mereka dapati tertulis (nama dan sifatnya) dalam Taurat dan Injil yang ada di sisi mereka. Dia menyuruh mereka dengan perkara baik dan dia melarang daripada melakukan perkara keji; dia menghalalkan bagi mereka segala benda baik dan mengharamkan kepada mereka segala benda buruk; dan dia juga menghapuskan daripada mereka beban dan belenggu yang ada pada mereka. Maka orang yang beriman kepadanya, dan memuliakannya, juga menolongnya serta mengikut nur (cahaya) yang diturunkan kepadanya (al-Quran), mereka itulah orang yang berjaya." (Surah al-A'raf ayat  157)

Bangsa Yahudi dan umat Kristian mengimani Nabi Muhammad SAW dan mempercayai kebenaran Islam, tetapi mereka tidak mahu menjadi pengikutnya. Jika bangsa Yahudi menang dalam perang menentang Arab, maka barang rampasan perang itu tidak lagi mereka bakar seperti diajarkan Taurat tetapi mereka memanfaatkannya seperti yang diajarkan al-Quran yang diturunkan kepada Nabi Muhammad. Ini satu contoh pentafsiran ayat di atas khasnya perkataan "dan dia juga menghapuskan daripada mereka beban dan belenggu yang ada pada mereka." Mereka percaya tetapi tidak ikut.

Sebaliknya, umat Islam harus menjadi kuat dan tinggi martabatnya seperti ditegaskan al-Quran maksudnya: "Dan janganlah kamu berasa lemah (dalam perjuangan mempertahan dan menegakkan Islam), dan jangan kamu berduka cita (terhadap apa yang akan menimpa kamu), padahal kamulah orang yang tertinggi (mengatasi musuh dengan mencapai kemenangan) jika kamu orang yang (sungguh-sungguh) beriman." 
 (Surah Ali 'Imran ayat 139)

Syarat kekuatan dan kemenangan dalam ayat ini ialah beriman. Inilah yang membezakan umat Islam dan ahli kitab. Mereka mempercayai kebenaran Islam, tetapi tidak mengikutinya. Sebaliknya, kita umat Islam yakin akan kebenaran al-Quran tetapi tidak menghayatinya sebagai satu kehidupan.

Sahabat yang dikasihi,
Umat Islam perlu bersatu menentang penjajahan Zionis laknatullah, korbankanlah apa sahaja samaada harta, wang ringgit, tenaga dan masa untuk saudara-saudara kita yang dizalimi di Palestin. Hantarkanlah doa kalian semua setiap hari selepas solat demi kebaikan dan kesejahteraan saudara-saudara kita disana. Bacalah qunut nazilah diwaktu solat subuh sebagai satu doa untuk keselamatan saudara-saudara kita di Palestin dan Syria, semoga Allah SWT hancurkan musuh-musuh Islam yang zalim yang sedang meratah darah saudara-saudara kita di sana.

Sebagai tanda protes boikot semua barang-barang pengeluaran syarikat yang memberi sumbangan dana kepada Zionis lanaktullah , jangan beli lagi rokok-rokok yang kalian hisab kerana sebahagian besar kilang-kilang rokok adalah dimiliki oleh Yahudi dan Amerika dan sumbangan yang mereka berikan kepada Zionis  laknatullah untuk negara haram Yahudi secara berterusan. Ingatlah setiap sen keuntungan yang kalian sumbangkan (secara tidak langsung) akan dibeli peluru oleh mereka untuk membunuh saudara-saudara kita yang tidak berdosa.

Doa Qunut Nazilah :

"Ya Allah ampunilah dosa kaum muslimin dan muslimat, mukminin dan mukminat.

Ya Allah jinakkan, satu padukan hati orang-orang muslimin, perbaikilah keadaan mereka.

Tolonglah kaum muslimin untuk melawan musuh-musuh-Mu, dan musuh-musuh mereka.

Ya Allah, laknatlah orang-orang kafir yang mendustakan para RasulMu dan membunuh para kekasih-Mu.

Ya Allah cerai-beraikan kesatuan  mereka. Hancur leburkan kekuatan mereka.

Dan turunkanlah bencana-Mu yang tiada tertolak lagi untuk orang-orang yang penuh dengan dosa..

Dengan menyebut nama-Mu ya Allah yang Maha Pengasih Maha Penyayang.

Ya Allah, sesungguhnya kami memohon perlindungan kepadaMu"
"Ya Allah, selamatkan saudara-saudara kami di Palestin yang dibunuh oleh Zionis laknatullah dan sekutu-sekutu mereka.

Ya Allah, selamatkan saudara-saudara kami di Syria yang dibunuh oleh Rejim Bashar Assad laknatullah dan sekutu-kutu mereka Iran dan Hasbullah Syiah laknatullah."
Berikanlah kejayaan kepada pejuang-pejuang Islam yang telah mengorbankan harta dan jiwa raga mereka demi mempertahankan agama-Mu.
Terimalah sedikit sumbangan yang kami hulurkan kepada saudara-saudara kami disana sebagai amal soleh yang Kau redhai dan masukkanlah kami semua sebagai para syuhada -Mu walau pun kami tidak berada bersama saudara-saudara kami disana."
Amin Yarabbal alamin.


No comments:

Powered By Blogger | Template Created By Lord HTML